Formular de comanda pentru animale de companie

Ai ales sa comanzi un tablou pictat cu animalul tau de companie, mai jos te rugam sa completezi formularul pentru a procesa comanda.

Va multumim.

Un tablou pictat cu animalul tau de companie

  • Atunci când nu știi ce mărime să alegi sau nu ai poza potrivită, oferă un card cadou, iar ei vor ști ce sa aleagă.
  • Filmam in timp ce pictam, si realizam un clip video cu tabloul tau.
  • In caz de deteriorarea coletului pe timpul livrarii, asiguram remedierea daunelor fara alte costuri suplimentare.
  • Drop files here or
    Accepted file types: jpg, jpeg, png, pdf, gif, jpg, jpeg, png, pdf, gif.
    puteți încărca maxim 2 fisiere
    formate acceptate: jpg, jpeg, png, pdf, gif
    dimensiune maximă fișier: 2MB
  • Societatea noastră vă prelucrează datele cu caracter personal (furnizate sau colectate anterior), dar și datele furnizate prin această corespondență.

Mai jos ai o descriere a serviciilor noastre, iti recomandam sa citesti ca apoi sa apesi butonul de TRIMITE COMANDA

 

Întrebări frecvente

 

  1. Cum aflu prețul unui tablou?

 

Intră pe „prețuri” și completează tabelul, acolo o să găsești centralizat o listă de prețuri. Pentru început avem nevoie de datele tale dacă dorești să consulți lista cu prețurile pe care le practicăm pentru a face o statistică lunară. Toate datele tale rămân confidențiale și nu le vom folosi în alte scopuri. Dacă dorești,totuși, să consulți lista noastră de prețuri fără să ne oferi datele tale poți intra în formularul de comandă, iar acolo, fără să trimiți formularul de comandă poți afla.

 

  1. Cum comand?

 

Simplu. Completând formularul nostru cu toate câmpurile sugerate și detaliile de care avem nevoie pentru a facilita tot procesul de la procesarea comenzii tale și până la finalizare. În orice caz, vei primi un email de confirmare a comenzii, iar în câmpul „observație” poți specifica dacă dorești să adăugăm sau să modificăm unele detalii precum fundalul, alte personaje, etc. Specificăm că aceste detalii, în măsura în care se poate le putem prelucra de dinainte printr-o simulare (aveți mai jos) sau vor fi direct corectate din pensulă de către pictor.

 

  1. Nu se încarcă fotografia, cum procedez?

 

Încărcarea fotografiei care dorești să fie procesată în comandă, te rugăm să ne-o trimiți pe adresa de email  portretepictate@gmail.com cu rugămintea ca aceasta să fie poza originală sau pe cât posibil să aibă o rezoluție mare. Acest lucru ajută pictorul pentru a contura cât mai bine detaliile precum culoarea, forma ochilor, iar pentru cei care optează pentru print rezultatul va fi mai calitativ.

 

  1. Ce este simularea?

 

Simularea este de fapt încadrarea fotografiei la dimensiunea cerută pentru a vedea cât din poză si în ce formă va fi pictat.

 

  1. În cât timp este gata?

 

În principiu un tablou se pictează în 2-3 zile. Doar în perioadele în care suntem mai aglomerați, cam în 2-3 săptămâni am putea să onorăm comanda. Noi te vom anunța telefonic sau printr-un email dacă este posibil mai devreme.

 

  1. Cum o să-mi fie livrat tabloul?

 

După pictatrea tabloului îți trimitem o poză cu rezultatul, dacă nu o să mai dorești modificări îi punem o ramă, dacă ai specificat în formularul de comandă, iar a doua zi o să intri în posesia lui.

Dacă ești în Iași poți să îl ridici direct de la sediul nostru sau să te întâlnești cu unul din colegi să ți-l înmâneze. Prin Fan Courier îl putem livra oriunde în țară și ajunge în orașul tău în 24 h sau în 48 h pentru partea de Vest.

Sau prin Cargus Urgent

Atenționare: dacă tabloul nu se ridică în aceeași zi cu data anunțată de curier prin sms există posibilitatea ca rămânând în sediul lor  coletul să se deterioreze.

 

  1. Livrați și în afara țării?

Da, putem livra si în afara țării prin maxi taxi sau Poșta Română. Prețul transportului se calculează în funcție de firma care face livrarea.

 

  1. Cum fac plata coletului?

 

Însumând costurile tabloului, a ramei, a ambalajului și a modalității de livrare (prin Fan Courier, etc.)

Pentru comenzile mai mari de 701 lei  se percepe un acont de 200 lei prin transfer bancar. (ING/TRANSILVANIA)

Pentru comenzile sub 700 lei  se percepe un acont de 100 lei prin transfer bancar. (ING/TRANSILVANIA)

Pentru persoanele care optează pentru metoda de ambalare Premium (50/100/150) transportul este gratuit în România.

 

  1. Cum este ambalat tabloul?

 

Sunt trei tipuri de ambalare:

  • Standard care include o cutie din carton de 1,5 mm și este gratuită;
  • Cadou include cutia standard + folia cadou și panglica plus cutia standard exterioară.
  • Premium 50 cm* / 100 cm* / 150 cm* – reprezintă o cutie din carton plus o cutie din lemn pe măsura tabloului. Prețurile sunt în funcție de mărimea tabloului. Exemplu, pentru un tablou până în 50 cm ambalarea va fi de „premium 50”.
  1. Ce înseamnă șasiu, pânza, rama?

Șasiul e un suport din lemn pe care este întinsă pânza.

Pânza este materialul pe care pictăm,ea este întins pe șasiu. Noi pictam pânză din bumbac. Dimensiunile variază de la 25×25 cm până la 100×150 cm chiar și mai mari la cerere.

Rama este cadrul în care se pune tabloul

 

11. Care este diferența dintre un tabloul pictat și un tablou printat?

 

Tabloul pictat este făcut de un artist pictor, în ulei pe pânză, o copie după fotografia pe care dorești să fie pictată. În tabloul printat este luată fotografia și printată de o imprimantă pe pânză.

 

 

 

12. Vrei să scrii un mesaj pe tablou?

 

Dacă dorești să transmiți un mesaj persoanei care va primi tabloul, noi ți-l putem scrie pe tablou sau putem monta o plăcuță gravată cu mesajul dorit.

DSC_0171DSC_0412

  1. Ce reprezintă asigurarea extinsă?

După livrarea coletului, în termeni stabiliți cu clientul, atelierul de pictură nu mai este răspunzător pentru modul în care este manipulat coletul  de firma de curierat. În cazul în care tabloul ajunge deteriorat la client, atelierul de pictură va remedia problema pe baza acestei asigurări extinese. Semnalarea problemelor se face telefonic în cel mult 12 ore de la primirea coletului. Remediarea problemei se face în cel mult 5 zile lucrătoare, fără alte costuri suplimentare.

 

  1. Am manipulat greșit tabloul și s-a stricat. Cum procedez?

În cazul în care rama s-a rupt din cauza manipulării greșite se poate înlocui cu o altă ramă, costul acesteia depinzând de mărimea tabloului.

În cazul în care tabloul/pânza s-a găurit/tăiat, tabloul trebuie trimis la recondiționat, iar costul remedierii este de 200 lei.

În cazul în care tabloul s-a murdărit, cu o lavetă umedă se poate șterge problema.

 

   15. Ce înseamnă Pictură pe lemn?

Pictura este realizată pe o felie de trunchi de copac. Dimensiunea poate varia în funcție de cum este tăiat lemnul, aproximativ 20×35 cm.

 

    16. Ce înseamnă ramă 1, ramă 2 și ramă baroc ?

Orice tablou ar trebui să aibe o ramă în funcție de ambientul din casă sau de cromatica tabloului. Scopul ramei constă în izolarea vizuală a tabloului de restul ambientului, un tablou arată mai deosebit cu rama. In funcție de bugetul fiecăruia am stabilit 3 tipuri de ramă:

Rama 1 – este o ramă simplă albă sau neagră, cu grosime de până în 3 cm, dacă un tablou are  30×30 cm, cu rama 1 va avea  36×36 cm. Mai jos aveți câteva modele cu rama 1.

Rama 2 –  este o ramă aleasă de pictor în funcție de cromatica tabloului, dimensiunea ramei poate varia de la 3 cm până la 6 cm , dacă un tablou are  30×30 cm, cu rama 2 va avea  36×36 cm sau 42×42 cm. Mai jos aveți câteva modele cu rama 2.

Rama baroc –  este o ramă aurie clasică mare și impunătoare, dimensiunea ramei poate varia de la 8 cm până la 12 cm , dacă un tablou are  30×30 cm, cu rama baroc va avea  46×46 cm sau 54×54 cm. Mai jos aveți câteva modele cu rama baroc.